top of page

Cases

Med vores samarbejdspartnere har vi skabt resultater, der har gjort en forskel. Her er nogle af de virksomheder, som vi har hjulpet.

Merkur Andelskasse logo

Fra 5,4 til 12,5% kendskab

Efter et års samarbejde har vi bidraget til at løfte kendskabsgraden til Merkur fra 5,4 pct. til 12,5 pct. 

Vores vigtigste råd: Drosl ned på afsender-orienteret branding og skru op for modtager-orienteret actionable indhold bl.a. ved hjælp af gamification.

 

Fart på fundraising

Vi udviklede sammen med Plastic Change en Rapid Response-platform og første test endte med, at fundraisingmålet blev overgået med 25%

Vores vigtigste råd: Vær direkte i jeres fundraisingindsats. Øverst i første mail: "Over de næste par linjer beder vi dig om penge..."

 

Plastic Change logo

Hvad: Rapid Response-platform, email-funnel fra enkeltdonation til fast støtte, samt sparring på emails og første test af RR-platform. 

Normicide logo

Hvad: Kampagne-strategi, -tema og koncept og -platform samt email- og annonceplan.

113% over målet

Vi udviklede sammen med Sex & Samfund kampagnen Normicide, der oplyste om de problemer, som LGBT+-personer stadig møder.

Løsning: Vi bad om historier fra levede liv. Om kvælende normer og stigma. Resultatet overgik selv vores egne forhåbninger.

540% over fundraising-mål

Alzheimer Foreningens "Demensvenner" var truet af lukning pga. af mistet finansiering. Opgaven: Red ordningen "Demensvenner". 

Vores løsning: Engagér "vennerne" i at redde ordningen ved at blive faste betalere. Og det lykkedes og meget mere til.

Alzheimer foreningen logo

Hvad: Kampagne-strategi, -tema og koncept og -platform samt email- og annonceplan.

bottom of page